dinsdag 7 juni 2016

BLOEI...kansen

Na lange tijd weer eens een berichtje van mij op deze pagina.
Door een burn-out lag het ook hier een tijd stil.
Maar langzamerhand krabbel ik rustig aan weer omhoog...
Het creƫren van bloei-kansen voor mensen is mijn passie. Zelf heb ik ook ervaren dat je anderen daarbij nodig hebt en dat er soms eerst nog flink gesnoeid moet worden...
Mijn ontspanning is met name creatief bezig zijn...en fotograferen...(waar ik weer kaarten van maak)
De producten/creaties/kaarten die verkocht worden komen ten goede aan bloei-kansen (mooi woord he) voor anderen...
Stichting CAN faciliteert dit op allerlei manieren dichtbij en verder weg. Onder andere in Afrika vanuit de communities mensen tot bloei brengen op elk vlak van hun leven (lichamelijk/geestelijk/sociaal)
Vele plannetjes borrelen regelmatig op....maar dat laat ik lekker borrelen....tot het juiste moment er is...
Ik ben nu bezig de produkten te fotograferen en ook de stand in de Jeruzalemkerk is weer bijgewerkt....






1 opmerking:

  1. Leuk om weer iets van je te lezen! Gelukkig dat je weer omhoog krabbelt. Leuke spulletjes, die gehaakte tassen zijn mooi!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen